چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 329617
۲۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵
بانوان

هشتمین همایش خواهران مبلغه به همت معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین، عصر امروز در سالن همایش های این جامعه در قم برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم یاسینی از مبلغان و نویسندگان حوزه علمیه خواهران، با اشاره به دغددغه های خواهران مبلغه اظهارداشت: تبلیغ سنتی  هنوز پایگاه خود را حفظ کرده است و با توجه  به فعالیت بیش از 40هزار پایگاه وهابی، باید زمینه های تبلیغ مجازی در حوزه علمیه تسریع شود .

وی با بیان این که خواهران می توانند در کنار همسر داری در داخل خانه به تبلیغ مجازی ادامه دهند.

خانم حکیم زاده از اساتید جامعه الزهرا نیز در ادامه این نشست  گفت: همه باید یک واقعیت را بپذیریم  و  امروز دشمنان در جنگ فرهنگی تمام عیار با نظام جمهوری اسلامی و جوانان  هستند.

وی  با بیان این که امروزه تبلیغ چهره به چهره تاثیرات زیادی داردافزود: مبلغان باید در راستای تبلیغ چهره به چهره تلاش کنندبیان داشت::  نظارت کافی بر اجرای صحیح مداحی بین سخنرانان و مداحان وجود ندارد و لذا جلسات بدون محتوا  تشکیل می شود بدون اینکه معرفتی در آن وجود داشته باشند .

وی گفت: نباید در رابطه با تبلیغ پارتی بازی وجود داشته باشد ، و افکار انحرافی در بین برخی مراسمات وجود دارد ، خیلی از مبلغات  خرافه پراکنی می کنند که باید جلوی آنها گرفته شود .

این استاد جامعه الزهرا تصریح کرد: تخصصی کردن امرتبلیغ، کمک شایانی برای مبلغان خواهد داشت .

انتهای پیام 16/313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha